KTU PTVF studentų komanda dalyvaus „Technoramoje“
Technorama – tradicinė paroda-konkursas, organizuojama Kauno technologijos universiteto, kuri jau du dešimtmečius į vieną vietą suburia inovacijų kūrėjus – studentus, mokslo atstovus ir naujųjų technologijų entuziastus.
Jau du dešimtmečius „Technorama” skatina inovatyvių technologinių sprendimų kūrėjų motyvaciją, populiarindama jų įgyvendintus mokslo laimėjimus plačiojoje visuomenėje, prisidėdama prie tolimesnio produktų vystymo finansine parama ir atverdama galimybę pristatyti savo sukurtas inovacijas investuotojų ir verslo atstovų bendruomenei.
Idėja kilo iššūkiais grįsto mokymosi metu
Studentai senjorams pasiūlė šešis mėnesius tobulinti savo anglų kalbos gebėjimus interaktyvioje ir šiuolaikiškoje mokymo platformoje „The Online English Course „IšmOK“, kurioje kiekvieną mėnesį buvo pateikiamos naujos užduotys.
Ši užduotis buvo iššūkis visai komandai. Pasak studentų, po ilgų diskusijų buvo išgryninta problema – senelių ir anūkų fizinė atskirtis ir kalbos barjeras, vaikams išvykus gyventi į užsienį ir ten susilaukus savo vaikų.
„Esu pametusi galvą dėl technologijų ir mokymo, todėl išgirdus studenčių pamąstymus apie kalbos barjerą ir atskirtį labai apsidžiaugiau“, – atvirauja studentė, komandos lyderė Jurgita Bertulienė.Ji sako, kad labai didžiuojuosi visomis grupės studentėmis, nes grupės darbas buvo grįstas pasitikėjimu ir grupiniu intelektu – grupė dirbo visiškai naujoje srityje. Pasak J. Bertulienės, vieni dirbo įkvėpti idėjos, kitiems buvo pasiūlyta pasidalinti žiniomis ir tai jiems buvo gera praktika: „Taip mokytojai išmoko kurti interaktyvias užduotis.“
„Technoramoje“ dalyvaus PTVF vadybos marketingo valdymo magistrantūros studentų komanda: Jurgita Bertulienė, Lina Meškauskienė, Gintarė Letkauskė, Džinara Meištaitė, Justina Frankaitė, Deimantė Gapšienė.
Sukurtas produktas – gyvenimo kokybės gerinimui
Pasak komandos narės D. Gapšienės, teoriją ir namie paskaityti galima, o kažką sukurti – ne kiekvieną dieną pasitaikanti galimybė.
„Visi grupės nariai vieningai linktelėjome ir ėjome bendro tikslo link, norėjome ir tikėjome, kad karantino metu darome tai, ko reikia, tai, kas reikalinga vyresnio amžiaus grupei. Sunkiausia buvo rasti rėmėjų, ne vienas yra atsisakęs, bet nepasidavėme ir turime rezultatą“, – pasakoja ji.
KTU PTVF dekanė Daiva Žostautienė teigia, kad toks projektas reikalauja daug pastangų ir laiko, todėl nepakanka vien dėstytojo vedamų užsiėmimų – reikia daug savarankiško mokymosi ir sprendimų ieškojimo.
„Mane, kaip dėstytoją, labai džiugina komandinio darbo rezultatas. Norisi tikėti, kad studentai suprato tokio darbo bei įdėtų pastangų vertę, todėl patys gali didžiuotis rezultatu, kad iššūkiais grįsto mokymosi didaktika pasiteisino, ir, kad rezultatas yra daug daugiau nei gautas pažymys. Tai realus studentų sukurtas produktas, orientuotas į gyvenimo kokybės gerinimą“, – dalinasi D. Žostautienė.
Dalyvaudamos „Technoramoje“ studentės nori pristatyti savo darbo rezultatus bei tikisi finansinės paramos projekto tęsiniui, nes pastebimas realus susidomėjimas šiais kursais.