Kuriamas Panevėžio vizualinis identitetas: miestiečių įtraukimo apžvalga
Panevėžio miesto vizualinio identiteto kūrimas, inicijuotas Panevėžio miesto savivaldybės ir Panevėžio plėtros agentūros „Panevėžys NOW“, įgyja pagreitį – baigėsi pirmasis etapas, kurio metu panevėžiečiai turėjo galimybę diskutuoti apie miesto praeitį, dabartį ir ateities perspektyvas miesto įvaizdžio kontekste.
Miesto tapatybės naratyvą ir komunikacinę žinutę agentūra „Critical + Xwhy“ formuluos remdamasi strateginiais dokumentais, kontekstine analize bei visuomenės įtraukimo sesijų ir apklausos rezultatais.
„Džiaugiamės aktyviu panevėžiečių dalyvavimu apklausoje ir kūrybinėse dirbtuvėse. Akivaizdu, kad panevėžiečiams rūpi miesto įvaizdis ir ateities perspektyvos. Įvykusi apklausa ir įtraukimo sesijos buvo puiki proga diskutuoti ne tik apie galimą miesto įvaizdį, bet ir apie platesnę miesto viziją, kurią, tikimės, padės įgyvendinti kokybiškas vizualinis identitetas“, – teigia „Panevėžys NOW“ direktorė Monika Miniotaitė.
„Diskutuoti apie tokius kompleksinius klausimus kaip miesto vertybės, išskirtinumas ir vizija yra išties nemažas iššūkis. Džiugu, kad kartu su panevėžiečiais pavyko sėkmingai jį įveikti ir kad šiam etapui pasibaigus turime daug naudingos medžiagos miesto tapatybės naratyvui atskleisti“, – sako „Critical + Xwhy“ tyrėjų komandos vadovas Eugenijus Kaminskis.
Dabartiniame projekto etape vyksta apklausos ir įtraukimo sesijų rezultatų analizė ir sisteminimas, kuriuo siekiama suformuluoti miesto tapatybės pasakojimą ir jį atskleidžiančią komunikacinę žinutę.
Siekiant didžiausio vizualinio identiteto pritaikomumo ir poveikio, taip pat bus formuluojamos miesto pozicionavimo gairės.
Parengus komunikacinę žinutę, prasidės kūrybinis procesas, kurio metu grafikos dizaineriai kurs vizualinio identiteto pasiūlymus.
Apie vykstantį kūrybinį procesą, svarbiausius jo etapus ir galimybes jame dalyvauti kviečiame skaityti projekto interneto svetainėje www.vizijapaneveziui.lt.