Panevėžio vizualinis identitetas: gyventojų apklausos ir kūrybinių dirbtuvių rezultatai
Naujoji Panevėžio miesto tapatybė po truputį skleidžiasi – Panevėžio miesto vizualinio identiteto kūrėjų komanda – agentūra „Critical + Xwhy“, Panevėžio plėtros agentūra „Panevėžys NOW“ ir Panevėžio miesto savivaldybė yra kūrimo etape, netrukus prasidės kūrybinis procesas, kurio metu grafikos dizaineriai kurs vizualinio identiteto pasiūlymus.
Panevėžio plėtros agentūra socialiniuose tinkluose pasidalino vasarą vykusių visuomenės įtraukimo sesijų ir apklausos rezultatais – tuo, kokį miestą praeityje, dabartyje ir ateityje pamatė miesto gyventojai.
Kūrybinių dirbtuvių, kuriose dalyvavo daugiau kaip 40 Panevėžio įvaizdžiu suinteresuotų miestiečių ir apklausos, į kurią atsakė beveik 500 respondentų, rezultatus rasite čia.
Šiuo metu miesto tapatybės naratyvą ir jį atskleidžiančią komunikacinę žinutę agentūra „Critical + Xwhy“ formuluoja remiantis strateginiais dokumentais, kontekstine analize bei visuomenės įtraukimo sesijų ir apklausos rezultatais.
Patvirtinus komunikacinę žinutę darbus perims grafikos dizaineriai, kurie pateiks vizualinio identiteto pasiūlymus, atitinkančius suformuluotą naratyvą ir kitus miesto įvaizdžiui keliamus reikalavimus.
Dar šiemet panevėžiečiai, projekto užsakovų darbo grupė bei nepriklausomų ekspertų komisija vertins, kuris iš pateiktų pasiūlymų geriausiai atitinka kriterijus ir keliaus į paskutinįjį – detalizavimo – etapą.
Informaciją apie kūrybinį procesą, svarbiausius jo etapus ir galimybes jame dalyvauti sekite projekto interneto svetainėje www.vizijapaneveziui.lt.
Panevėžio miesto vizualinis identitetas kuriamas įgyvendinant Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamą projektą „Panevėžio turistinis potencialas: pamatyk, pažink, pasidalink“.
Nuotrauka: Šviesos draivas