Naujienos

Rinkodaros kampanija „Panevėžys iš naujo“ kvietė į miestą atvykti šeimas iš visos Lietuvos

2021 10 26


Vasaros pabaigoje–rudens pradžioje Panevėžio plėtros agentūra vykdė rinkodaros kampaniją  „Panevėžys iš naujo“, kurios metu kituose Lietuvos miestuose gyvenantys žmonės buvo kviečiami sužaisti žaidime, t. y. spręsti testą apie Panevėžio miestą su galimybe laimėti prizų. Rinkodaros kampanija iš viso pasiekė daugiau nei 700 tūkst. vartotojų visoje Lietuvoje. Interaktyvų testą apie Panevėžį išsprendė daugiau nei 1500 šalies gyventojų.

Pakvietimas žaidimo forma

„Nors tokio pobūdžio kampaniją darėme pirmą kartą, ji buvo sėkminga – pasiekėme didžiulę auditoriją visoje Lietuvoje. Visą rugsėjo mėn. žaidimą laimėjusios šeimos iš įvairių šalies kampelių važiavo į Panevėžį, mėgavosi pramogomis ir kitais laimėtais prizais“, – pasakojo Panevėžio plėtros agentūros rinkodaros projektų vadovė Kamilė Niunevaitė.

Kampanija jau baigėsi, tačiau mūsų agentūra ir toliau siekia į miestą pritraukti žmonių, kurie Panevėžį rinktųsi tiek kaip vietą gyventi ir dirbti, tiek ir aplankyti trumpam. Visą spalio mėn. organizavome nemokamas ekskursijas po Panevėžį turistams, vėlgi siekdami, kad ekskursijoje sudalyvautų ir miestą aplankytų kuo daugiau žmonių iš kitų Lietuvos miestų. Ateityje tokių ekskursijų, dalyvius supažindinančių su Panevėžiu planuojame ir daugiau“, – kalbėjo ji.

Pakviesti šeimas į Panevėžį gyvai, o ne virtualiai

Panevėžys yra patraukli gyvenamoji vieta jaunoms šeimoms – puikiai išvystyta infrastruktūra, darželiai, mokyklos, popamokinė veikla, miestas yra kompaktiškas, atsinaujinantis: gražėja miesto erdvės, kuriama daugiau žaliųjų erdvių, atidaromos naujos kavinės ir restoranai. Todėl šios rinkodaros kampanijos tikslas buvo komunikuoti taip, kad Panevėžį atrastų šeimos, svarstančios apie persikėlimą į kitą gyvenamąją vietą.

„Norima ne virtualiai parodyti ar papasakoti, o pakviesti šeimas atvykti, susipažinti su miestu, aktualiomis institucijomis, pramogomis, unikaliais lankytinais objektais, papietauti mieste ir patiems savo akimis pamatyti, kad Panevėžys gali būti jų ateities miestas. Šia kampanija siekėme pritraukti kuo daugiau žmonių tiek gyventi, tiek kurti verslą ir dirbti Panevėžyje“, – sakė rinkodaros projektų vadovė.

Susipažinkite su Panevėžiu

Kampanijos žinutė: „Turi tai pamatyti, kad patikėtum – gaudyk progą susipažinti su Panevėžiu!“

Kampanijai buvo panaudota žaidimo forma, t. y. testas, kuriame pateikiama 12 klausimų apie Panevėžį – atnaujintas erdves, darbo galimybes, kultūros įstaigas, lankytinus objektus ir pan.

„Testą išsprendė virš 1 500 žmonių. „Dauguma sprendėjų iš Vilniaus, tačiau testą sprendė ne tik didžiųjų miestų gyventojai, bet ir šeimos iš visos Lietuvos: Šiaulių, Telšių, Utenos, Vilkaviškio, Šakių, Lazdijų, Akmenės, Alytaus“, – atskleidė K. Niunevaitė.

Žaidimo prizai

„Iš viso atsitiktiniu būdu išrinkome ir apdovanojome 23 šeimas. Matome Panevėžį kaip šeimų miestą, todėl mums buvo svarbu, kad čia atvyktų ne tik pavieniai asmenys, bet ir šeimos su vaikais ar seneliais“, – sakė K. Niunevaitė.

3 šeimos laimėjo viešnagę-nakvynę viešbutyje „Romantic“ ir ekskursiją po miestą su gidu. 10 šeimų laimėjo ekskursijas po miestą su gidu ir Čičinsko kepsnius užeigoje „Čičinskas“. 10 šeimų laimėjo pasirinktą pramogą (pasivažinėjimą Siauruko drezina, apsilankymą Panevėžio kraštotyros muziejuje arba Panevėžio miesto dailės galerijoje) ir Čičinsko kepsnius užeigoje „Čičinskas“. Šeimos buvo vaišinamos kava kavinukėje „Maestro coffee“.

„Rinkodaros kampanija „Panevėžys iš naujo“ buvo vykdoma įgyvendinant Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamą projektą „Atrasti Panevėžį: verslo aplinkos potencialas“.

Informacija: jp.lt